ellengustafsson.blogg.se

Förlåt.

Publicerad 2013-01-04 11:58:18 i Allmänt,

tjabba tjäna ! Jag vet att det typ var såååååhäääääääär längesen jag bloggade senast men det finns typ tusen anledningar ! Men nu vill jag börja med att säga GOTT NYTT ÅR ! 2013 ! Jag hoppas iaf att det blir ett grymt bra år ! 2012 har inte varit det bästa men inte heller det sämsta... Och så har jag självklart några nyårslöften:
 
KUNNA ALLA ERIC SAADES LÅTAR.
 
BLI SMALARE, BÖRJA I NÅN BRÀ SPORT.
 
GÅ PÅ MINST 1 ERIC SAADE KONSERT.
 
PLUGGA MER...
 
BLOGGA VARJE DAG.
 
VARA NÖJD MED ALLT JAG HAR.
 
Det var mina löften ! Om några fler där ute hittar hit så tänkte jag köra på en giveaway nu när det är nytt år och allt !
xoxo
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Gustafsson

Jag är en tjej på 12 somrar som älskar mode, skönhet och att fota ! Jag har en mamma och pappa och en storebror. Jag är född i en liten stad i östergötland och bor fortfarande där. Min dröm i framtiden är att bli en känd designer (t.ex designa möbler eller kläder) något inom typ ekonomi. Det var lite om mig ! xoxo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela