ellengustafsson.blogg.se

Inte bloggat, inte orkat, orkar inte...

Publicerad 2013-01-09 17:59:58 i

Tar en pausen med bloggandet men bara i nån vecka, orkar inte blogga, orkar inget just nu... Mår skit men igår kämpade jag mig iaf upp och tog en spring runda, blev inte så långt var ute i ca 30 minuter sen gav jag upp... Jaja.
Inte direkt världens gladaste inlägg men är inte på humör, som förlåt för att jag tar en paus och för att jag inte bloggat på länge så kommer det upp en videoblogg på videofyme som du även kommer kunna se här i bloggen !
Hoppas ni förstår så ses vi !
Videofyme: Ellen Saade
"Kyss :*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Gustafsson

Jag är en tjej på 12 somrar som älskar mode, skönhet och att fota ! Jag har en mamma och pappa och en storebror. Jag är född i en liten stad i östergötland och bor fortfarande där. Min dröm i framtiden är att bli en känd designer (t.ex designa möbler eller kläder) något inom typ ekonomi. Det var lite om mig ! xoxo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela