ellengustafsson.blogg.se

Nu kör vi igen !

Publicerad 2013-01-30 09:52:29 i

Nu börjar jag igen ! Och den här gången på riktigt ! Jag vet att jag bara sa att pausen skulle va typ två veckor men det blev ändrat... Jag hoppas att ni förstår, jag bjuder på en bild på mig och nu ska jag börja ! Jag har faktiskt längtat lite efter bloggen... Haha. Tänkte göra en ny design men måste få in nån extra tid, jag har MASSOR med läxor och skolan går före allt, ca 9 stycken i veckan och så får man ju betyg och allt så nu måste jag verkligen kämpa mig fram till bra betyg ! Kommer ni ihåg nyårslöftena som jag skrev här på bloggen... Dom har jag inte direkt hållit.. Menmen man kan ju iaf försöka! Nu ska jag ta och förbereda mig inför ett nationellt prov i svenska.. Shieeeet ! Skit nervös ! Men hoppas att ni har det bra så ses vi<3 ciao
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Gustafsson

Jag är en tjej på 12 somrar som älskar mode, skönhet och att fota ! Jag har en mamma och pappa och en storebror. Jag är född i en liten stad i östergötland och bor fortfarande där. Min dröm i framtiden är att bli en känd designer (t.ex designa möbler eller kläder) något inom typ ekonomi. Det var lite om mig ! xoxo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela